Re: Nowa stronka m.in. o Warpie

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 18:02:44 MET DST

Rafał Zawiślak napisał(a):

> Cześć
>
> Wiem że od tego jest pl.comp.www.nowe-strony ale sezon ogórkowy więc...
>
> Zapraszam do odwiedzenia nowej stronki [jeszcze nie w pełni gotowej], w
> której bardzo dużo miejsca poświęciłem naszemu systemowi OS/2 Warp.
> Strona przeznaczona w zasadzie dla początkujących - jest trochę info o
> Warpie, trochę zrzutów i takie
> tam.
> Uwagi - szczególnie te negatywne - mile widziane (najlepiej na priv)...

Ja mam tylko jedna "inkwizytorska" uwage, a mianowicie aby linki byly
podkreslane... W kazdym razie aby proces maskowania linkow nie posuwal
sie dalej - na niektorych stronach trzeba sie bawic w sapera klikajac po
calym ekranie w poszukiwaniu linkow...

PS. Mam w systemie ustawiona czcionke 120dpi i prawie wszystko sie
zawija.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */