Re: Nowa stronka m.in. o Warpie

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 09:11:50 MET DST

on Pon 16. Lipiec 2001 15:58, you wrote

> Zapraszam do odwiedzenia nowej stronki [jeszcze nie w pełni gotowej], w
> której bardzo dużo miejsca poświęciłem naszemu systemowi OS/2 Warp.
> Strona przeznaczona w zasadzie dla początkujących - jest trochę info o
> Warpie, trochę zrzutów i takie
> tam.
> Uwagi - szczególnie te negatywne - mile widziane (najlepiej na priv)...

Nie ma sprawy - oto kilka:

- uruchamia się to bardzo powoli (to pewnie zasługa serwera);

- w przeglądarce Konqueror (z KDE) wyświetla się tylko część lewa strony -
menu (no ale to być może wynika z "zalet" samej przeglądarki, która w wersji
2.1 działa nie zawsze poprawnie. No ale z pewnością lepiej, żeby strona była
nieco bardziej uniwersalna.

JG