Re: TeamOS/2pl CD ?

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 08:13:58 MET DST

Rafał Zawiślak wrote:

> Jeśli Przemkowi się nie zechce wypalać to zapraszam do mnie.
> Spis softu można znaleźć na:
> http://strony.wp.pl/wp/sysopy/inne.htm#4

Jak dotychczas pomoc, którą otrzymywałem w ramach Team'u, była doskonała
bez specjalnej organizacji - Panowie - to po prostu samo działa!
Propozycja sir Grzybowsiego dotycząca mirrora Hobbesa na CD jest
kolejnym doskonałym pomysłem. Sądzę, żę jedyne co jest konieczne, to
dalsze przeszukiwanie dostępnych programów i dzielenie się uwagami w
ramach naszych możliwości.
Cały pic polega na tym, aby uwagi te nie wsiąkały w tysiącach listów -
przydało by się zbudowanie bazy danych.
Czy ktoś ma w tym zakresie pomysł dotyczący jej konfiguracji i wyboru
softu?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >