Re: wiekosc pliku

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 21:41:05 MET DST

drino_at_gss.abis.lodz.pl wrote:

> witam!
> nie wiem czy temat ten byl juz poruszany, ale zapyatam (moze jeszcze raz)
> czy os/2 ma ograniczona wielkosc jednego pliku?
> jesli tak to jaka to wielkosc?

mi sie spokojnie udalo operowac na plikach o wielkosci powyzej 2GB.
poniewaz mam na twardzielu ponizej 4GB placu, wiec nie moglem sprawdzic
czy da sie przeskoczyc te bariere.

btw. w os/2 mozna uzywac partycji FAT (fat16), a ona ma ograniczenie
wielkosci do 2GB. wiec wiekszego pliku na 100% nie wgrasz.
partycja fat32 moze byc wieksza, ale struktury tego typu partycji
nie pozwalaja na przeskoczenie bariery 2GB. a jak przeskoczysz,
tzn. ze uszkodziles strukture logiczna dysku. HPFS nie ma ograniczenia
2GB. ale co do granicy 4GB nie mam pojecia.