Re: Modem ISDN

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 07:27:36 MET DST

On Mon, 9 Jul 2001 11:15:26, info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK)
wrote:

> W przypadku modemu zewnętrznego dla systemu jest to zwykły modem z komendami
> typu AT Hayes. Ja osobiście używam US Robotics Courier I-modem. Bardzo drogi
> i bardzo dobry. Ćwiczyłem też zewnętrzny ASMAX (chyba Lechu ma takowego)
> i również bezproblemowo. Natomiast w przypadku kart, a zwłaszca PCI tzw.
> ..upa zbita. Jak nie ma sterowników to kiszka. Spróbuj na poszukać coś
> na Google. U Niemców ISDN i OS/2 są bardzo powszechne. Wszelkiego rodzaju
> oprogramowanie do ISDN pod OS/2 jakie widziałem, pochodziło właśnie od nich.

Czasami udaje sie "zobaczyc" modem PCI jako com-a przy pomocy
sterownikow sio2k, a podobno nawet nowszych wersji com.sys.
Trzeba tylko sprawdzic jaki zostal mu przydzielony adres IO i podac go
jako drugi parametr dla sterownika com-ow.

Marek