Re: Os2 i ram

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 20:44:26 MET DST

On Thu, 5 Jul 2001, Rafal Szymczak wrote:

> Boze, zeslij mu jednak ten slownik ortograficzny i spraw zeby go uzywal.
 eheh, znowu chcesz zaczac dyskusje o ortograi? bo tym razem nie
skonczymy nigdy, bo ja dalej uwazam ze zasady ortografi sa bez sensu i sa nie
logiczne, a zaczalem na nie uwazac(co i tak mi nie wychodzi) tylko i
wylacznie jak pisze na ta liste, bo wiem ze jest tu kilku zapalencow
;-) ktorym przeszkadza inna konwencja w pisowni;-)
 co do liter, to tez mozemy zaczac gadac w niekonczonosc:) bo ja uwazam ze
rozroznienie duzych i malych liter to cos oczywistego, to po prostu sa
inne znaki, inne bajty i system plikow je od roznia, i tylko w jakims
miejscu jest SZTUCZNIE dodane to ze A i a jest traktowane tak samo.
 :)
 szykuje sie zdaje sie jeszcze troche dyskusji, ktore doniczego nie
prowadza;-))

pg

--
Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>