Re: Os2 i ram

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 20:02:15 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> To w pewnym sensie nastepuje. Na hpfs nie widzisz katalogow na ktorych "bylo
> robione cos z siecia" na HPFS386. Trzeba ten fragment EA prekonwertowac :>

Nie "bylo robione cos z siecia", tylko jezeli atrybuty dostepu zostaly
zalozone. Mozna miec siec bez zadnych atrybutow dostepu i wtedy mozna
dowolnie przelaczac pomiedzy HPFS i HPFS386 bez zadnych dodatkowych
czynnosci. Tak mam wlasnie na komputerze przy ktorym teraz siedze.

> i niemozliwe jest uzywanie
> >

> e-e - to juz jest twoja prywatna interpretacja. Nigdzie w ogolnym pojeciu "konwersji" (nie
> chodzi tu tylko o systemy plikow) nie ma nic o "nieuzywalnosci" itp.

Ogolne pojecie zalezy od konkretnej interpretacji, a moja Ci wlasnie
podalem. Koncze zreszta dyskusje z Toba na ten temat, bo i tak Ty zawsze
"wiesz lepiej" (zupelnie jak moja zona). Szkoda mojego czasu.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *