Re: Os2 i ram

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 17:28:10 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> znaczy,

> To zdefiniuj :)

OK. Konwersja systemu plikow nastepuje wtedy, gdy dokonywana jest zmiana
struktor uzywanych poprzez jeden system plikow na nosniku na struktory
uzywane poprzez inny system plikow, i niemozliwe jest uzywanie
poprzedniego systemu plikow przed konwersja bez ponownej konwersji
wstecz.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *