Re: niekillowalny

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 01:29:44 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
napisał że:
> Widzisz, bo nie wszyscy czytaja przez newsy. Ja mam subskrybowana te
> liste.

A czy twój czytnik nie wątkuje maili?
Dla przykładu pmmail dokłada linijkę z refeerencją gdzie odpowiada, na
który mail. Z odrobiną szczęścia można by było przerobić to na
referencję... Powinno zadziałać, choć na newsach podaje się wszystkie
poprzednie referencje, a nie tylko ostatnią...

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj