Re: Tonigy

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 15:36:15 MET DST

On Sun, 1 Jul 2001, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Tak sie zastanwaiam - mam 2 plytki muzycnze z dodatkiem multimedialnym.
> Wyswietla
> mi sie przez tonigy plik ISO. I co ja mam z tym se zrobic? ;) Liczylem,
> ze zobacze plytke
> jak pod windoza...
http://www.tonigy.com: "Tonigy is an Audio/Video/Data CD IFS for OS/2 that
maps tracks of Audio CD into WAV or RAW files, tracks of Video CD into
MPG files and tracks of Data CD into ISO files."
 Lew, jako ze przepadasz za linuxem, to powiem Ci ze to to samo, jak
bys se zrobil: np.: cat /dev/scd0 > plik.iso :)), potem mozesz ze
zamountowac na loopie;-) i sprawdzic co tam jest.
 mozesz se nagrac na plytke, cdrecord [...] -data plik.iso :)
 mozesz tez se trzymac i cieszyc sie ze masz calego imagesa cdeka:)

pg

P.S.
 to tonigy jest super...