os2/warp - gdzie

Autor: marek (marson_at_mlinux.ko.pl)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 19:46:42 MET DST

gdzie moza znaleść os.2 warp baaardzo mi na tym zależz wiem ze jest to sys
tem komercyjny ale moze ktos z dobrego serca dal by jakiegos linka albno w
zucil na jakis serwer bo po pierwsze ciesko go juz dostac a po drogie mnie
nie stac mam naprawde wieelka prozbe niech ktos da jakiegos linka albo go
wzoci na serwer bede dozgonnie wdzieczny p;eassse please please please ple
ase
moze byc wersja angielska lub polska please please naaprawde bede wdzieczny
jeszcze raz baaardzoooo prrrooossszzzeeee bo tak jak mowie po pierwsze cie
szko go dostac no jak ktps by mial dobre serce to moze by dal linka albo w
zocil na jaks serwer

sorry za bledy ale jak sie pisze w online to na bledy nie zwraca sie uwagi