Re: niekillowalny

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 20:54:37 MET DST

On Wed, 27 Jun 2001, [iso-8859-2] Przemysław Pawełczyk wrote:

> Cześć Wojtek,
>
> Nie czepiam się, tylko korzystam z PM Maile'a. Jeśli cytujesz jak
> poniżej, a odpowiadasz dwoma wierszami (!), to zmuszasz mnie do
> sięgnięcia po suwak lub klawisze. Prosiłem o skracanie cytowań kilka
> dnie temu. Dla mojej i Waszej (mam nadzieję) wygody. Dzięki.
 czepiasz sie i to ostro:> czlowieku nie mozesz kazac ludziom odpowiadac
na maile tak jak Ci sie podoba - bo to skandal.
 cytowanie calych maili ma swoje zalety. rozumiem ze nie chce Ci sie
przewijac, ale mozesz sobie np. okienko rozszerzyc.
 wbrew pozorom ja sie nie czepiam, ale bez jaj, ludzie maja prawo
odpowiadac tak jak chca, cytowanie calych maili jest dobre - np.:czasem
czyta sie tylko odpowiedz, (bez urazy {) a Ty dla swojego kaprysu nie
mozesz innym narzucac sposobu w jaki pisza (}bez urazy).

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl