Re: AVI - problem z odtwarzaniem

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 08:51:44 MET DST

Hej!

Jak się spodziewałem są problemy. Wydaje się więc, że WarpMedia nie kooperuje
dobrze ze sterownikami Matroxa i nawet użycie p6k7mtrr nie pomogło (inna
rzecz, że może coś zaniedbałem). W dokumentacji pisze, że WMedia współpracuje
 ze sterownikiem uniwersalnym SDD, ale być może nie z każdą wersją. Powstaje
więc pytanie:
- z którą?
i inne:
- czy może być darmowa wersja tego sterownika od IBM?

JG