Re: Problem z uruchomieniem VoiceType w Merlinie (SB16VibraS)

Autor: Zgib (zbyszek_at_pangea.com.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 15:46:07 MET DST

Przemyslaw.Dobrowolski_at_wincor-nixdorf.pl (Dobrowolski, Przemyslaw) wrote in message news:<7D77F383BC25D4118D2C009027CA65743AAF8C_at_punctual.wincor-nixdorf.com>...
> zbyszek_at_pangea.com.pl pisał:

> Czy na pewno VoiceType ustawiłeś na "mikrofon", a nie przypadkiem na
> "line-in"?

Tak, na pewno. Zreszta probowalem roznych kombinacji ze wszystkim tymi
ustawieniami, z i bez przejsciowki (od mikrofonu). Bez wiekszych
sukcesow (tzn. czasami nic nie dzialalo).
I tak mi jeszcze przychodzi do glowy: czy to normalne ze jak sie
wlaczy mikrofon (niezaleznie czy do nawigacji, czy dyktowania), to
pasek sie pali na maxa? I to nawet jak jestem cicho! Ani mrumru. To
normalne? Bo mi sie wydaje, ze on powinen wskazywac moc tego co sie
gada, a nie tak po prostu swiecic.
Pozdrawiam, i czekam na jakiegos oswieconego...
Zbyszek