Re: 16 bitowe installery i Odin

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 11:16:57 MET DST

On Sat, 16 Jun 2001 12:48:30, dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw
Dobrowolski) wrote:

[...]
> BTW: Photoshop 5.0 działa, wprawdzie nie da się poprawnie edytować plików, ale
> otwiera pliki, wyświetla. Można zastosować filtry.
> Word 97 też działa (super wygląda w okienkach OS/2 z WarpSansem Bold ).

A co z wpisami do rejestrow?
Jest jakas prosta metoda skopiowania wpisow do rejestrow windowsowych
dowolnej aplikacji zainstalowanej w windows, do "rejestrow odinowych",
zeby dzialala rowniez pod Odinem. Zwykle przekopiowanie tylko plikow
zainstalowanej juz aplikacji, w przypadku wiekszych programow, chyba
nie zadziala.

W przypadku aplikacji win31 to jest proste. Napisalem sobie skrypcik w
REXXie, (takie moje prywatne WiseMachine :) ktory uaktualnia wpisy do
win.ini i reg.dat dzieki czemu nie musze instalowac np. Worda 2 tylko
wystarcza, ze go przekopiuje do jakiegos katalogu i zapuszcze ten
skrypt.
Jak zrobic cos takiego z aplikacjami win32?

Marek