Re: Co tu jest le?

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 23:08:22 MET DST

On Sat, 16 Jun 2001, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> dobrze, że napisałeś ostatnie zdanie... Próbowałem od-warningować cały
> program...
> Po prostu się nie udało :-) A po tym zabiegu VAC'ek krzyczał dużo bardziej.
> Natomiast WATCOM C++ (wpp386) chyba najlepiej pokazuje "błędy" w typach.
 dokladnie. tez to mialem. warningi i ich przyznawanie wydaje sie byc
subiektywna decyzja kompilatora ;-) prawda jest taka, ze jak sie portuje
cokolwiek (wiecej lini niz 100) gcc.unix<->vac.os2 to dostaje sie srednio
10[warning/linia] (po tym jak sie czlowiek pozbyl bledow "nie ma takiego
pliku .h" - to tez nie moze byc oczywiscie standardem) i raczej nie da sie
ich pozbyc tak, zeby ich nie bylo naprawde (zawsze jakis kompilator cos
znajdzie dla siebie).
 prawde mowiac ludzie rozumuja w ten sposob: nie ma waringa - znaczy ze
nie dziala. i slusznie:)

pg

P.S.
 watcom w ogole jest nie zly.

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl