Re: Do posiadaczy SDD

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 01:10:41 MET DST

On Tue, 12 Jun 2001, Marek Wojciechowski wrote:

> On Tue, 5 Jun 2001 15:13:05, Rafal Szymczak wrote:
>
> [...]
>
> Kupiłem i właśnie dostałem. Po nie całym tygodniu, zwykłym listem. Na
> szczęście nie wyparowało na naszej poczcie, chociaż ostatnio również
> słyszałem o takich przypadkach.
 trzeba UWAZAC bo nasza wspaniala poczta, ma zwyczaj otwierania
WSZYSTKIEGO, a jak ktos zauwazy ze jest to przesylka zagraniczna i
jeszcze ze ma to cos do czynienia z siecia (np. ze bylo przez
siec zamowione) to zostanie w trosce o dobro publiczne (jak to monopolista
umie o nas dbac) zmasakrowana i jesli dojdzie(zadkie przypadki), to bedzie
bez uzyteczna(nalezy sie spodziewac).

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl