Re: BSK i OS/2

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 06:36:56 MET DST

Jerzy Michniewski wrote:

> Czy ktoś ma doświadczenia w kontaktach z Bankiem Śląskim za pomocą BSKOnLine?

Od końca ubiegłego roku mam home cash w BSK - sądzę, że to lepsze
wyjście niż on line - nie jestem w śmietniku internetu, a na łączu
bezpośrednim do banku - łączność poniżej minuty pozwala na przesłanie
zleceń, bądź odebranie informacji. Comiesięczny procent pokrywa koszt
obsługi konta, dla osób młodszych jest konto studenta za bodajże 1,5 zł.
W sumie zyskałem znacznie na czasie - wszelkie płatności realizuję za
pomocą komputera nie wychodząc z domu. Przykładowo wyciwczka na pocztę
to godzinka, i dodatkowo za przesłanie synowi forsy na studia to 7zł - w
BSK jak chłopak zadzwoni wieczorem to rano ma szmal na koncie! - i to za
friko.

Trzeci filar realizuję we własnym zakresie- także w BSK - policz procent
składany, kapitalizowany co kwartał przez piętnaście lat od sumy jaką
chce pacjent z takiego np. PZU - to co on obiecuje masz z palcem w ...

Pewnym mankamentem jest fakt, że po pewnym czasie spoglądasz w wyciągi,
a tam stoi ile i na co wydałeś i trzeba brać relanium:)

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >