Re: Do posiadaczy SDD

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Tue 05 Jun 2001 - 21:18:10 MET DST

"Dobrowolski, Przemyslaw" wrote:
> =

> Rafal Szymczak pisa=A0:
> =

> =

> Wiesz, wiele si=EA u nas zmieni=A0o. Jak dobrze pami=EAtam to pracujesz=
 na
> zachodzie...

Owszem, w USA. W zeszlym roku na przyklad wyslalem zaproszenie do
kuzynki i nie doszlo. Dziwne, bo to zwykly papier, ktory sie nikomu
innemu nie przyda, bo byl wypisany imiennie na nia.

Co do zmian, to owszem slyszalem. Ale niestety przestepczosc (takze na
poczcie) wzrasta, a nie maleje.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *