Re: Warpowy serwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 05 Jun 2001 - 03:33:10 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się Adam Plaszczyca <trzypion_at_oldfield.org.pl> napisał
że:
> Czyli NAT (maskarada).

Savefire ppp lub injoy? Ile kosztuje ten drugi?
(czy to to samo?)

> A co to znaczy 'wybiórczo'?

Jeśli jest sieć i jest podłączonych do niej 20 użytkoników to pozwolić
korzystać z inetu tylko wybranym 10. Poza tym blokowanie portów, a
jakichś popularniejszych jak np napster w godzianach 8.00 - 22.00. da
się tak?

> Nie znam. A po cholerę Ci DHCP???

Dla wygody. Nie za bardzo przyjemnie konfigurować to każdemu po kolei...
:(

> Tobie nie przepuści - przyjmie i pośle w świat.

Chodziło mi o serwer żeby nie puszczał. Ale mam zamiar użyć raczej jak
już czegoś eksternalnego... :)

> Może po prostu zassasz sobie
> ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/os2/hobbes/00global.txt i będziesz szukał
> wszystkiego, czego Ci potrzeba?

Dzięki za linka, póki co mam modem i nie za bardzo mogę szukać sam... :/

> No przy SDI to tak.

Jescze raz dzięki za pomoc...

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj