Re: Warpowy serwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 03 Jun 2001 - 23:46:44 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się Adam Pˆaszczyca <trzypion_at_oldfield.org.pl> napisał
że:
> Rozdzielić łącze, czy zamaskować jeden numer IP?

Potrzeba mi podłączyć sdi do komputera z warpem i umożliwić korzystanie
z internetu wszystkim zainteresowanym z sieci. W przyszłości także i
wybiórczo.

> W Warp Serwera tak.

W zwykłym warpie tego nie ma? A czy jest jakiś soft do tego za free?

> Ufać można, żadnego maila jeszcze mi nie zgubiła. Problem jest tylko z
> tym, że ten sendmail przyjmie wszystko, a spamerzy tylko na to
> czekają.

Muszę mieć coś co jednak nie przepuści mi spamu... :(

> Weasela używałem i chwaliłem.

Sprawdzę i zobaczę jak to będzie działać... :)

> na icm'ie leży...

Thanks :)

> Jeżeli musisz użyć translacji adresów IP to tak.

muszę dać wszystkim możliwość wyjścia na świat czyli pewnie musze użyć
tej translacji... :-/

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj