Program do poczty i newsow - tekstowy

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 22:40:03 MET DST

Hmm... Mam taki problem: nie jestem w stanie przejgladac poczty i
newsow. Komputer mam praktycznie tylko w pracy (i sie ciesze), ale
podjalem decyzje, ze bede je przegladal w domu. Moge sklecic jakis slaby
komputer (486/133, 8 MB RAMu, dysk 130 MB), ale on by sie nadawal tylko
do przegladania w trybie tekstowym. W pracy uzywam Netszkapy. Nie
orientujecie sie czy pliki poczty i newsow sa zapisywane w jakims
standardzie tak, bym mogl je otwierac w innym programie i przegladac?
Idealem by bylo, gdybym takie przejrzane, odchudzone pliki mogl z
powrotem zaladowac do szkapy na komputer w pracy. Jesli to mozliwe to
jakie programy polecacie? A jesli nie to czy moglbym tak przerzucac
miedzy szkapa 4.61 a 2.02 (bo pewnie ma duzo mniejsze wymagania)?
TIA.

pozdrawiam
Hubert

PS. Moglbym to robic na Win 3.11 i jakims starym Netscape lub w czyms w
DOSie. Moglbym? No, ale zdecydowanie wole OS/2!

--
Kamera wideo Sony, 5000 zl
wygraj w konkursie eMarketu i Onet.pl [ http://konkursy.onet.pl/emarket ]