Problemik ze startem

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 11:07:13 MET DST

Witam.
Jest sobie komp z Warpem 3 Connect, obsługujący dodatkowe funkcje do
centrali Alcatela. Chodzi na okrągło, ale ostatnio pojawił się
problemik. Mieszka w nim również mały demonik który z jakiś dziwnych
powodów co tydzień wykonuje pewne tajemnicze funkcje, między innymi
restart całości. I tu jest problem. Otóż po restartcie w czasie
wykonywania configa pojawia się komunikat:
"Files exist - press Enter to continue"
Po klepnieciu entera startuje dalej bez problemów. Próbowałem znaleźć
która linia w configu mąci ale Alt-F2 nic nowego nie powiedziało.
Przypuszczam że to któryś z programów wywoływanych przez RUN albo CALL
ale pewności nie mam. Problem w sumie niewielki ale reset następuje w
nocy i zanim rano ktoś tego entera nie klepnie komp nie działa. Może
ktoś miał coś podobnego?
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski