Re: diunpack.exe

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 22:32:11 MET DST

> to raczej pliki fixpaka mogš być uszkodzone.

Nie wiem co to było, bo trafiłem na fixa spakowanego RARem, okazał się
być działający. Ponownie zasysać kilkunastu dyskietek tylko aby się
przekonać mi się nie chciało...

BTW. Stawiam to koledze z pracy który właśnie zaorał W98 WARPEM 4.0 :)

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie užywa , nied ugo go stracŠ