Re: Jak odszukac konfiguracje_podsumowanie

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 22:21:34 MET DST

On Tue, 22 May 2001 11:13:32 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Ale to sie daje latwo obejsc, "odrywajac" EA od plikow za pomoca eautil, a
>przy odtwarzaniu archiwum wykonanie operacji odwrotnej.

>A poza tym mozna przed wypaleniem plytki spakowac wszystko infozipem
>(razem z atrybutami) i bezproblemowo pozniej odtworzyc.

Właśnie miałem bardzo duży problem z FATem i OeSem. Duże firmy używają FATA na
swoje aplikacje a ja nie umiem zrobić kopii ZIPowej owej partycji. Więc od razu
błagam o pomoc, bo na razie muszę instalować na każdej kasie nową półośkę.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 2h 34m 58s 148ms (en).