WGet

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Thu 24 May 2001 - 20:28:00 MET DST

Hi,

Czy moglibyście przekazać trochę (raczej jak najwięcej) własnych uwag
związanych z pracą programu WGet? Czy deklarować hasło (anonymous, adres
e-mail) itp. dane? Jakie podać parametry, aby efektywnie pobierać
katalogi wraz z plikami itp., itd (nie koniecznie "mirrorowania").

Tylko nie odsyłajcie mnie do dokumentacji, proszę, Czytałem trzy razy.
Szukam praktyków.;-) Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

Serdecznie pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

Superoferta na Dzien Dziecka. LEGO: Wyspa Dinozaurów za 320,- zl
http://hiperia.interia.pl/show_product.dhtml?f_product_id=86693