Re: Dla wszystki cvs-odino-maniakow

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 23:46:22 MET DST

On Mon, 21 May 2001 20:59:15 +0200 (MET DST), Przemysław Pawełczyk wrote:

>On Mon, 21 May 2001 19:32:40 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>
>=> >> Ale to ponoc nie tylko polacy sie skarzyli...
>=> >Polacy, Polacy... Miej szacunek dla rodakow.
>=> Moja opinia o wszelakiej ortografii jest zasadniczo negatywna :P
>
>Lechu przerażasz.
>
>Przepisów drogowych też nie trawisz, tylko boisz się, że jak Ci ktoś
>przypiepszy w dupę to będziesz świat oglądał z wyżyn swojego "ponadto" i
>po wsze czasy. Tu na forum możesz wypisywać dowolne pierdoły i włos Ci z
>głowy nie spadnie. Tu się mylisz. Właśnie Ci pierwszego wyrywam. Jak
> [...]

Calkiem serio, to wyglada to tak: zupelnie inaczej (przynajmniej mi) pisze sie na
komputerze i recznie. NA komputerze zadko patrze na to, co pisze. Natomiast czytac
spowrotem mi sie nie chce, kiedy odpowiadam np. na 100 mailii. Gdyby w PMMaila byl
wbudowany slownik polski, to by nie bylo problemu ;)

Ogolnie kajam sie, bo wina jest moja (a u gory byl emotikon, wiec mozna sie domyslic,
ze to zart ;) ale fakt faktem, ze wiekszosc zasad ortografii bym uproscil, zlikwidowal
roznice itp. Pozytki z tego male, a problemow duzo. Jak pisze "polacy", to i tak kazdy
wie, o co chodzi. Pisanie z duzej litery jest archaizmem, niestety ciagle aktualnym...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 3d 11h 50m 40s 796ms (en).