Re: FAT32

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 08:31:12 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> On cały czas myśli. Przecież autorem HPFS-a jest Microsoft, jeszcze w czasach
> gdy robili dla IBM-a.

To ja już nic nie rozumiem - dlaczego do windy dali Fat32 - przecież
gorszy - prawa licencyjne sprzedali do IBM?
MS i IBM to dziwny układ, ale raczej właśnie układ, a nie stu procentowa
konkurencja. Posunięcia IBM są conajmniej dziwne
- prze4cież na swoich maszynach stawiają NT - coś muszą z tego mieć i to
coś musi bić większe od dochodu z OS/2. Chyba, że są durniami.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >