Re: DObry program do nauki programowania

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 09:16:09 MET DST

Tomasz Szcześniak wrote:

> To nie jes Server, nie mam takowego, więc nie wiem czym się różni od
> zwykłego Warpa 4. Ale dzisiaj rano mp. po 6 dniach ciągłej pracy zawisł
> PM - nie reagował na nic, tyle, że kusros myszy się ruszał, ale nawet
> Watchcata się nie dało uruchomić (piknięcie w głośniczku było, więc
> zauważył wywołanie, ale na tym się skończyło. a CAD grzecznie zrsetwał
> systam :(
Jak Lechu Kubrak pisze, że masz zabawki pochranione to tak jest.

Nigdy bym nie używał systemu, który sam się wiesza po tygodniu,
gdyż to oznacza, że powiesi się w trakcie pracy w najmniej odpowiednim
momencie.
Mój system założyłem w maju 95 roku!!! - owszem miałem pady ale tylko
przy próbach nadmiernego poprawiania - wtedy wracałem do
wersji pierwotnej, którą mam spisaną na bocznej partycji.
Mało tego - wiem jak go skutecznie powiesić, ale to ja robię,
w tym systemie nic nie dzieje się samo z siebie.
Sprawdż jaki program działa w momencie zwisu i.. jeszcze jedno
- taki objaw może dawać próba odczytu nieczytelnego (zniszczonego) CD -
wystarczy wtedy wysunąć płytkę.
Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >