Re: Dla kogo Java 1.3

Autor: Przemyslaw Senkowski (monsun32_at_interia.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 19:55:59 MET DST

> Hi,
> Nie śledziłem, dla kogo przeznaczona jest Java 1.3? Co trzeba wcześniej
> zrobić, aby ją istalować? Itp, itd. Stoję na FP9US. Dzięki.
>
> Serdecznie pozdrawiam,
> Przemysław Pawełczyk

Witam,

Moje doswiadczenia z IBM Java 1.3 sa raczej smutne. Stracilem duzo czasu na
sciagniecie zip-ow (to co IBM oferuje w kawalkach jest raczej nie
kompletne). Java oprocz fix-ow wymaga nowego TCP/IP 4.03. Pomijajac problemy
ze zgodnoscia i stabilnoscia samej Javy, nie udalo mi sie zapanowac nad
NFS-em z nowego TCP/IP, z Linuxem dzialal kulawo gubiac dane, sa ze soba
wcale, udawalo sie tylko pracowac laczac sie ze stara wersja.

Pozdrawiam,
Przemek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2