Re: os/400

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Thu 17 May 2001 - 18:05:12 MET DST

"Adam Płaszczyca" wrote:

> Obawiam się, że źle trafiłeś. OS/2 niema nic wspólnego z OS/400.
> A co do samego systemu - to nie ma w nim ani procesów, ani plików - bo
> AS/400 to komputer inaczej :-)

no tak, a ja tu chcailem pomocy szukac :-)
jesli sie pisze w jednej linijce os/400 a w drugiej as/400 i mowi ze to
to samo, to nic dziwnego ze odpowiedzi sa zniechecajace raczej nowych
uzyszkodnikow niz zachecajace
uczmy sie ludzie od M$:
ogloszenie na ich stronie (prawie cytat):
uprzejmie donosimy spragnionym klientom ze "tesknie wyczekiwany" system
Windows XP bedzie mial spozniona premiere, ale juz mozecie dostac wersje
beta cos tam

skad im sie wzielo "z utesknieniem wyczekiwany"?
od marketingowca: bo skoro ktos na to czeka z utesknieniem to moze to
nie taki szmelc?
i ja tez powinienem kupic?

a my co?
czesto tu ludzie zagladaja szukajac egzotycznych systemow :-)
(os/400 w przeciwienstwie do os/2 to nawet jest jeszcze w sprzedazy
zdajesie)

Piotr Gaede