Re: Jak to jest z tymi p...nymi fixpackami?

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 17:13:01 MET DST

> Nawiasem pisząc po naszym warpowym świecie krąży tak wiele CD z
> przygotowanymi łatkami do instalcji (rozpakowane, sprawdzone,
> przygotowane do nałożenia), że dziwię Ci się iż z tego nie korzystasz.

Hmm... Masz zdecydowanie racje, tylko u mnie w Lublinie niewiele osob korzysta (wrecz prawie nikt) z OS/2, wiec
nie mam dostepu do "krazacych" CD z latkami, a w zasadzie nic o nich nie slyszalem!

> Przecież prościej wydać 5 zł za polecony (centusiowym targiem: plus 1.5 za każdy
> CD-R ;-) niż godzinami pobierać pliki z Internetu.
>
> Napisz co potrzebujesz.

Pewnie, ze prosciej tylko nie wiedzialem. Co potrzebuje? Mam (licencjowanego oczywiscie) Warpa 4, wersje UK i
potrzebuje nalozyc na niego latki, tak by to "ciekawiej" dzialalo (tzn. stabilniej i bez bledow. Pamietam (od
paru lat pracuje na fixie 9), ze sam Warp 4 mial jakas liczbe bledow. Na szczescie utrudnialy one tylko zycie,
a system dzialal stabilnie. Ale dopiero po ktoryms z pierwszych fixow byl (prawie) caly w porzadku.
Chcialem zainstalowac fixa 11 (taki mi polecaliscie, zreszta juz go mam) i updaty do driverow. Chetnie
skorzystam z "gotowca" fixowego, bo inaczej to ja sam "zfiksuje". Cokolwiek otrzymam od fachmana-warpmana
zaufam i zainstaluje tzn. puszcze, niech rzezbi, a ja napije sie herbaty. Chcialbym tez (byc moze bedzie taka
potrzeba) miec mozliwosc zaintalowania wyzszego fixa (15). Nie uzywam Odina, w zasadzie nie uzywam okienkowych
DOS/Windows aplikacji, ale uzywam pelnoekranowych Windows. Nie uzywam Javy (chyba, ze w Netscape).
Jesli chodzi o koszty to przesle przekazem (moze byc z gory, to nie sa przeciez duze kwoty, a za zaliczeniem
one rosna) lub wrzuce na konto.

pozdrawiam
Hubert

--