Re: DB/2 i TCP/IP

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Sat 12 May 2001 - 21:16:52 MET DST

On Wed, 16 May 2001 12:44:01 +0200, Adam P aszczyca wrote:

>To nei jest logowanie do DB/2 ino do całego systemu. Uzyj User Profile
>Management i spróbój się dostać. Albo też standartowo userid i password

Fajnie, tylko używałem pojedynczego kompa, żadnego logowania itp. W
konfiguracji TCP/IP miałem usera np. 'AA'. W czasie instalacji DB2 podałem
usera 'AA', hasło 'bb' i tyle. Instalator dodał User Profile Management i od
tej pory po restarcie os woła o logowanie, każdy element DB2 woła o
logowanie, User Profile Management też żąda logowania i nijak nie chcą łyknąć
'AA' i 'bb'. I co ja mam zrobić?

Jurek Michniewski