dziwna prosba o pomoc :-)

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Wed 16 May 2001 - 16:54:07 MET DST

a dziwna dlatego, ze:
czytywalem regularnie te grupe kiedys i czasem mnie dyskucje denerwowaly
(glosy "dlaczego nasz system umiera" itp), czesciej duzo informacji
zdobylem od grupowiczow i duzo sie nauczylem z teamowej strony

jednak w tej chwili nie bardzo mam czas na szukanie na grupie lu stronie
rozproszonych informacji potrzebnych do instalacji

a prosze o pomoc w zainstalowaniu Warpa 4 na maszynie jak nizej:

AMD Athlon 850
256MB RAM
plyta MicroStar VIA V cos tam 133 MHz pamiec (procek tez moze byc 133
ale to od Athlona 1 GHz, a poza tym czestotliwosc chyba nie ma znaczenia
tylko chipset)
30 GB hdd udmaIII
2,5 GB hdd udmaII
grafika Matrox Millenium G450 dual head

na plycie glownej jest jeszcze cos co moze warto odpalic ale tez nie
wiem jak: karta dzwiekowa
nagrywarka LG (ale to moge sobie na razie darowac :-)

jesli ktos wie cokolwiek w tej sprawie (cos moze zadzialac tak a inaczej
nie, albo ze wogole nie mam szans z jakas rzecza) to prosze o jakiegos
emila
a jesli ktos sprawny z instalacji OS/2 (wiem ze o to trudniej niz z
winda :-) moze napisac instrukcje "krok po kroku" to chyba spowoduje ze
bede dzwieczec do konca zycia :-D

z gory dziekuje

pOSdrowionska dla wszOStkich

Piotr Gaede