Re: Pomocy !!

Autor: Jan Bienkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Wed 16 May 2001 - 15:00:27 MET DST

"Adam Płaszczyca" <trzypion_at_oldfield.org.pl> wrote in
<r27rd9.e0g.ln_at_linux.compfort>:

>"Eliot" <eliot19_at_wp.pl> wrote in message
>
>Nigdzie. Po prostu się nie da. OOps, jedynei można dołożyć obsługe
>Novella.

Nie zgadzam sie. Ja bylem w podobnej sytuacji 2 lata temu. warp 3 us bez
sieci. Juz myslelem ze wszystko stracone ale ktos z grupy poradzil mi zeby
zainstalowac fixa do mpts. MPTS fixuje sie poprzez uruchomienie mptn.exe ,
ktory jest w fixie. Jest fix nie pamietam ktora wersja ktora instaluje
wszystko w rezultacie na kompie bez mpts po fix juz go masz.

--
pozdrawiam
Jan Bienkowski