DB/2 i TCP/IP

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 21:29:24 MET DST

Witam
Dorwałem ostatnio BD/2 v.6.1. Personal Edition (nie connect) - trochę lżejsza
od 7.1 - i chciałbym toto trochę poznać. Niestety, nie podoba mu się
konfiguracja mojego TCP/IP (Warp 4, fix11, TCP/IP v.4.0), sugeruje użycie
programu SNIFFLE. Poniżej komunikat tego programu:
"The primary LAN adapter is not configured for TCP/IP. Use the Network page
of the TCP/IP Configuration notebook to enable the loopback interface. This
allows you to run unconnected from a network. You may also configure and
enable your primary TCP/IP interface, if you wish to be connected."
Rzeczywiście kartę sieciową wyłączyłem w TCP/IP (używam jej tylko do Novela).
Localhost jest skonfigurowany (chyba?), ping na 127.0.0.1, localhost i
loopback chodzi. Jak można go zadowolić?

Pozdrawiam
Jurek Michniewski