Re: Pomocy !!

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 15:34:14 MET DST

on Wto 15. Maj 2001 10:18, you wrote
> To jest zwykly OS/2 WARP 3. Nie connect.
> Gdzie mozna znalezc w takim razie ten MPTS ?

Oprócz MPTS musisz mieć jeszcze TCP/IP jeśli chcesz mieć kontakt ze światem
lub kliencki soft do sieci peer, co ma OS/2 Connect. Niestety wszystko to
jest płatne i chyba normalnie ściągnąć (bez zapłaty) tego wszystkiego się nie
da. Dawniej bez problemu można było wszelkie łaty i uaktualnienia ściągnąć z
serwerów IBM (adresy na stronie teamu), ale od stycznia tego IBM oficjalnie
zakpończył wsparcie dla OS/2 i nie wiem czy i co jest tam dostępne. Warto
natomiast poszukać na krajowych (bo dobry przeważnie transfer) i
cudzoziemskich serwerach z softem dla OS-a - podstawowe adresy na stronie
teamu. Tam jeszcze pewnie wszystko jest normalnie dostępne.
Fixy do MPTS zawierają chyba to urządzenie w całości, łącznie z drajwerami do
kart siueciowych (tu uwaga - niektórzy producenci potrafią sterowniki dla
OS-a umieścić w tak świetnie nazwanych katalogach, że głowa boli, na pewno
nie jest to katalog MSLAN*.OS2), tak więc pozostaje zdobyć soft dla sieci
peer i TCP/IP.

JG