Re: Pomocy !!

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 08:54:27 MET DST

on Wto 15. Maj 2001 07:49, you wrote
> Oddam siostre cioteczna za mala pomoc !
> Jesli chodzi o OS2 to jestem zielony jak szczypiorek na wiosne, a musze
> przywrocic do stanu uzywalnosci jedna stara maszyne wlasnie z tym systemem
> (OS/2 Warp 3.0 US). W zwiazku z tym mam dwa pytania, ktore dla Was sa na
> pewno trywialne:

> - jak zainstalowac sterowniki do karty sieciowej ??

Na początek warto by wiedzieć, czy to wersja zwykła systemu, czy Warp 3
Connect, w tym 2. wypadku nie ma problemu - niezbędne informacje na stronie
http://www.teamos2.org.pl/tech2/Mariusz/Siecwos2.html, lub w miniFAQ
osiągalnych ze strony głównej: http://www.teamos2.org.pl/.
Zwykły Warp 3 ma tylko software do połączeń modemowych, MPTS (to jest właśnie
urządzenie do instalacji sterowników - zwykle w folderze setup) i TCP/IP
trzeba więc osobno instalować.

> - gdzie znalezc Fix'a do tego systemu i JAK go zainstalowac ?? (maszyna z
> OS-em nie jest podpieta do i-netu)

szczegółowe informacje na stronie głownej TeamOS/2, czyli jw.

Powodzenia.

JG