Sieci i obciazenia komputera problemow ciag dalszy

Autor: Zarząd Samorządu Studentów Wydziału Fizyki UW (samorzad_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 20:10:06 MET DST

Od wczroaj znowu nie da sie pracowac na komputerze ojca, kiedy ja lacze sie z
internetem uzywajac przez siec jego portu szeregowego. Dzisiaj zobaczylem jak to jest:
faktycznie, cos dziwnego. Byly otwarte 3 foldery, w ktorych bylo ciemno ;) desktop sie w
sumie odswiezal, dopoki nie zaczalem po nim jezdzic window listem. O dziwo, window
list renderowal sie bez problemow - co nie powinno sie dziac przy duzym obciazeniu
proca. W watchcacie oba procesy PMShell dzielily sie mniej wiecej po 13 i 85%... Czy
ktos ma pojecie, co to moze byc? Ja sie rozlaczylem, a to dalej tak, trzeba bylo trzech
kroli...