Re: Drukowanie fotografii

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 09 May 2001 - 18:01:25 MET DST

"Dobrowolski, Przemyslaw" wrote:
> =

> Wojciech Gazda pisa=A0:
> =

> =

> Epson ma jedn=B1 przewag=EA - Ma oryginalne sterowniki, kt=F3re s=B1 o =
niebo lepsze
> od OMNI.
> =

Myslalem, ze Epson zaprzestal robienia sterownikow do OS/2. Swego czasu
sterowniki byly robione przez Epson Germany, ale to juz zalegla
historia.

Czy sterowniki sa do wszystkich modeli, czy tylko do tych starszych? Czy
przychodza z drukarka, czy trzeba zasysac? Czy poprawiaja bledy, czy
daja to co jest i umywaja rece poza tym?

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *