Re: Drukowanie fotografii

Autor: MPSC NewsGateway-MPSCSN1 (MPSC_NewsGateway-MPSCSN1_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 09:10:17 MET DST

Mariusz Borkowski wrote:

> Sprobuj w config.sys zmienic linie
>
> BASEDEV=PRINT01.SYS
>
> na
>
> BASEDEV=PRINT01.SYS /irq

eeee... ;-)) Bez tego to by mi pewnie zawisal. Problem jest z
nieefektywnym przygotowywaniem (rasteryzacja) tekstu/grafiki przed
drukiem. Gdy wybiore na przyklad "Steinberg diffusion" w sterowniku, to
zanim jakikolwiek bajt zostanie wyslany do drukarki system prawie że
"zamarza" na spory okres czasu, w ktorym sterownik pracowicie wysyla
dane do spool file. Gdzies w polowie przygotowywania spoola rusza
transmisja przez port, ktora 'cedzi' sie powoli do drukarki. Gdy
przygotowanie spoola konczy sie, druk przebiega juz normalnie.

BTW. manewrowanie priorytetem w soolerze nic nie daje...

Wojciech Gazda                | Software Engineer
mailto:AWG002_at_email.mot.com   | Motorola Polska Software Center
tel: +48 12 429-80-00 ext.533 | ul. Jodlowa 13a
fax: +48 12 429-80-70         | 30-252 Krakow, Poland
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2