Re: Drukowanie fotografii

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 08 May 2001 - 18:05:55 MET DST

MPSC NewsGateway-MPSCSN1 wrote:

> Napisac wlasne pozadne sterowniki :-((( Te robione przez IBM-a to
> niestety skrajny prymityw: wolne, obciazajace system i dajace wydruki
> fatalnej jakosci.

Co do obciazania systemu to przekonalem sie na wlasnej skorze wczoraj.
Odtwarzalem sobie muzyke w formacie WAV z serwera, ktory jest
jednoczesnie print serwerem. W tym samym czasie na inny komputer
kopiowalem z serwera dosc spory katalog. Wszystko bylo pieknie i muzyka
grala bez zajakniecia... dopoki nie zaczalem drukowac. W momencie, gdy
zaczalem drukowac zwykla tekstowa wiadomosc z PMMail, muzyka przestawala
grac co pare sekund na pare sekund za kazdym razem. Wszystko wrocilo do
normy, gdy drukowanie sie skonczylo. A serwer to nie jest jakis stary
486, to SMP 2x Pentium 200 MHz, 128 MB RAM, dyski Ultra Wide SCSI, 100
Mbps full duplex Ethernet i WSeb CP.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *