Drukowanie fotografii

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 07 May 2001 - 17:12:55 MET DST

Czy komus udaje sie drukowanie zdjec pod OS/2 z taka sama jakoscia jak
pod Winda (na tej samej drukarce)?

To powiedziawszy przystepuje do dokladniejszego opisu.
Mam HP DeskJet 882C, ktora potrafi wydrukowac cos, co przypomina to, co
jest na ekranie pod Winda i Photoshopem 5. Niestety, podobnych
rezultatow nie udalo mi sie uzyskac pod OS/2 i PMView 2000. Niezaleznie
od tego, jakich ustawien w sterowniku drukarki bym uzywal, zawsze
wychodzi cala masa kropek (tzw. diffusing). Ktos zna jaka sztuczke tu
trzeba zastosowac?

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *