Re: fixy do Warpa i eCS

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 09:20:46 MET DST

on Śro 2. Maj 2001 20:51, you wrote
> Leszek KUBRAK wrote:

> jeden z uzytkownikow komercyjnych wycofal sie z eksploatacji os/2.
> i ma juz spokojny byt na najblizszych kilka lat. zastanawiam sie czemu
> ja ciagle uzywam os/2, bo tak po prawdzie juz ze wszystkim moge sie
> przesiadac na linuxa.

No nie każdy jest w tak dobrej sytuacji. Próbowałem ostatnio obrabiać pliki
graficzne (jpg) przy pomocy Gimpa, takie nieco większe - 20-40 MB - niestety
w windzie (zarówno oryginalnej jak i WinOS2) i z pomocą Photoshopa daa sie to
robić całkiem sprawnie, a Gimp pada. Zatem nie jest łatwo, co prawda linux
był właściwie surowy, taki jaki został zainstalowany.

JG