Re: Sibyl i SQL

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 21:37:36 MET DST

On 5 May 2001 13:57:47 +0200, Leszek KUBRAK wrote:

>Najprawdopodobniej ograniczenie czasowe, zazwyczaj 90 dni od momentu zainstalowania
>plus ewentualne "przeterminowanie". Funkcjonalnych ograniczeń brak.

Też mam tę płytkę. Jest ograniczenie czasowe do 90 dni. Ponadto z IBM-a można
ściągnąć wersję Personal Edition do indywidualnego użytku bez ograniczeń
(v7.1) po zarejestrowaniu się u nich. Mając już nazwę użytkownika i hasło
można się dostać do serwera FTP, gdzie leży również PE DB2 v6.1 - o połowę
minejsza, lecz w dalszym ciągu strasznie wielka kobyła.

Jurek Michniewski