Re: Sibyl i SQL

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 09:36:35 MET DST

On Sat, 5 May 2001 08:51:10 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>względu
>>

>Ja siem nie znam, choc stycznosc z mySQL mialem i tez mi sie podobal, ale netlabs
>stalo na mysql, ale jak dostali DB2... :)

Od 5 miesięcy szykuję duży serwis WWW pobierający dane z bazy SQL. DB2 też mi
się bardziej podoba, tylko że :
1. trzeba za niego zapłacić (dużo), MySQL jest free również do zastosowań komercyjnych.
2. aplikacje do pompowania danych do bazy robimy w Javie. Sterowniki JDBC do MySQL
są o wiele lepsze niż DB2 i również free, dostępne w źródłach.

Tak więc jeżeli znajdę sponsora na kilka tysięcy USD to przejdę na DB2, a na razie
polecam MySQL-a.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20