Re: Sibyl i SQL

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 08:42:54 MET DST

On Sat, 5 May 2001 07:38:33 +0200 (MET DST), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

> jest streownik ODBC do mySqla i wiem, ze ludzie korzystali z niego pod Sibylem - z
>tym, ze nie pamietam gdzie go szukac....

Proponuję zacząć od www.mysql.com (mirror : sunsite.icm.edu.pl/mysql).
A w ogóle używam MySQL od kilku miesięcy i bardzo mi się podoba. Polecam ze względu
na szybkość działania i łatwość konfiduracji.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21