Re: Kwestia ctrl-alt-del

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 22:59:05 MET DST

On Sun, 29 Apr 2001 21:13:32 +0200 (MET DST), Piotr Grzybowski wrote:

> zauwaz ze to nie w tym problem. to ze os sie zwiesza i ze nie dziala
>nic, a TYLKO alt+ctrl+del nie ma zadnego zwiazku z tym co sie
>dzieje przy shutdown. rzeczywiscie istnieje cos takiego, ze system
>wisi, ale w taki sposob, ze alt_ctrl+del go na sekunde odwiesza, a potem
>robi sie reboot. widac ze JEST jakas metoda na ubicie procesow
>nieubijalnych, tylko ze pewnie jest to metoda ktora i tak i tak prowadzi
>do zaladowania jadra od nowa -> reboot tak czy siak. Ciagle jestem
>zdania ze os zle sie z procesami obchodzi...

OeS sie fatalnie z procesami obchodzi a IBM w zadnym z fixow tego nie chcial zmienic
;<

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 0h 45m 47s 625ms (en).