Re: Kwestia ctrl-alt-del

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 16:06:47 MET DST

On Sun, 29 Apr 2001 12:03:18 +0200 (MET DST), Leszek KUBRAK wrote:

>Nie do końca tak. Podejrzewam, że działa to w sposób następujący : przy normalnym
>zamykaniu systemu wysyłany jest sygnał do każdej aplikacji i system czeka, aż
>poszczególne aplikacje zakończą działanie lub, po otrzymaniu pozwolenia, zabija je.
>Po zlikwidowaniu wszystkich działających aplikacji system robi out.
>
>Natomiast w przypadku ctrl-alt-del robiony jest jedynie zrzut buforów dyskowych
>i koniec bez oglądania się na działające (lub nie) aplikacje.

No ale PMShell dziala, wiec powinno dac sie jakos dostac do tych aplikacji.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 0h 07m 49s 789ms (en).