Re: Śmichu warte

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 01:30:42 MET DST

On Mon, 23 Apr 2001, R.S. wrote:

> Piotr Grzybowski wrote:
> [...]
>
> Wnioskuje z powyzszego, ze nigdy nie kupowales OS/2. Czyzbys uzywal
> pirackiej wersji ??? ;-)))
 he-he :) chcesz zobaczyc moja orginalna wersje 2.1? bo od tej kupuje:>
kosztowala wtedy jeszcze 5milionow:> i zapewniam Cie ze jest orginalna:>

> BTW: W Polsce dystrybucja produktow IBM (przynajmniej oficjalnie)
> zajmuje sie IBM Polska Sp. z o.o. w Warszawie ul. 1go Sierpnia 8. Czasem
> maja duuuuzy klopot bo KLIENT do nich dzwoni i cos CHCE KUPIC.
> I to ostatnie wcale nie jest smieszne (dla klienta).
spoko. nie wiem czy jest teraz mozliwe kupienie osa w polsce - pewnie nie.
a do ibma to jeszcze sobie podzwonie. zreszta, moze niech kazdy zadzowni
(lacznie z obecnymi tutaj pracownikami;-))) i zapytam czemu nie
moge kupic u nich ich systemu, a co moze nie sa legalnymi dystrybutorami?!

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asua http://www.asua.org.pl